عنوان خبر :  انتخاب مسئول روابط عمومی دانشگاه علوم کشاورزی و منابع طبیعی گرگان به عنوان دبیر شورای هماهنگی روابط عمومی دانشگاه‌ها و مراکز پژوهشی و فناوری منطقه ۲ کشور


دکتر رضا آزاد معاون روابط عمومی وزارت علوم، تحقیقات و فناوری، طی حکمی، مهندس سید کمال میرشمسی مسئول روابط عمومی دانشگاه علوم کشاورزی و منابع طبیعی گرگان را به عنوان دبیر شورای هماهنگی روابط عمومی دانشگاه‌ها و مراکز پژوهشی و فناوری منطقه ۲ کشور و عضو شورای مرکزی هماهنگی روابط عمومی‌های آموزش عالی کشور منصوب کرد.

در حکم مهندس سید کمال میرشمسی آمده است: به موجب این حکم و با توجه به رای شرکت کنندگان در نشست مدیران روابط عمومی دانشگاه‌ها، مراکز پژوهشی و فناوری، جناب‌عالی به عنوان دبیر شورای هماهنگی روابط عمومی دانشگاه‌ها، مراکز پژوهشی و فناوری منطقه ۲ (موسسات مستقر در استان‌های گلستان مازندران و گیلان) و عضو شورای مرکزی هماهنگی روابط عمومی‌های آموزش عالی کشور منصوب می‌شوید.

تشکیل منظم جلسات با همدلی و همکاری همه اعضا، تنظیم و تدوین پیشنهادهای مصوب، اهتمام در اجرای تصمیمات و ارائه به موقع گزارش‌ها به دبیرخانه مرکزی شورا، ساماندهی دوره‌های آموزشی تخصصی در راستای رشد و تعالی روابط عمومی‌های منطقه و برگزاری جشنواره‌های منطقه‌ای از اهم وظایف جنابعالی است.

امید است در پرتو عنایات الهی و در راستای اجرای آیین نامه نحوه فعالیت، وظایف و اختیارات روابط عمومی دستگاه‌های اجرایی، مصوب هیأت محترم وزیران، در راستای نقش، جایگاه و کارایی روابط عمومی دانشگاه‌ها، مراکز پژوهشی و فناوری کوشا و موفق باشید.

 گفتنی است که مهندس میرشمسی در آخرین نشست مدیران روابط عمومی دانشگاه‌ها و پارک های علم و فناوری منطقه که در دانشگاه مازندران(بابلسر) برگزار شد، با کسب بیشترین آرا به سمت دبیر منطقه ۲ کشور دست یافت. 

لازم به ذکر است که دبیرخانه شورای هماهنگی روابط عمومی منطقه ۲ کشور نیز در دانشگاه علوم کشاورزی و منابع طبیعی گرگان مستقر خواهد شد.

 تاریخ ارسال خبر :   04 اردیبهشت 1403 - 13:23    |     تعداد بازدید :   97
 ارسال کننده :   روابط عمومی    |      کد خبر :   17566
 کلید واژه ها :   دانشگاه علوم کشاورزی و منابع طبیعی گرگان- روابط عمومی‌های دانشگاه‌ها و مراکز پژوهشی-دانشگاه‌های منطقه ۲ کشور- دبیرخانه منطقه
نظر شما

حاصل عبارت  25 + 7 :